סי וורלד – SeaWorld המלצות עם ילדים

סי וורלד – SeaWorld המלצות עם ילדים

אורלנדו סי וורלד

עזרה עם תכנון החופשה באורלנדו?

סי וורלד – SeaWorld המלצות עם ילדים

רשמים מסי וורלד – SeaWorld – יולי 2024
נסענו עם בנות בגילאי 2.5, 7, 13, 17, 18.5 ובן בגיל 12.
*מחירים*
רכשנו כרטיסים באתר הרשמי ב-4 ליולי (יום העצמאות האמריקאי) – הכרטיסים עלו 60$ במקום כ-100$ – חיסכון משמעותי.
יש להם מידי פעם מבצעים נוספים, למשל עכשיו יש מבצע (על כרטיסים עד לתאריך 27 בספטמבר) של כרטיס שני ב-50% הנחה, כך שיוצא כ-75$ לכרטיס – כך שכדאי לעקוב אחרי המבצעים.
שימו לב: מחירי הכרטיסים הרשומים באתרים וגם כאן *לא כוללים* מס שירות ומיסים – שאצלנו הגיעו לסכום של כ-60$ נוספים.
בנוסף – החניה בתשלום של 34$ – קחו זאת בחשבון.
*על הפארק*
יש איזור לילדים קטנים שנקרא "רחוב שומשום", שזה לונה פארק לקטנטנים, עם רכבות, רכבות הרים, בלאק ממבה קטן, קרוסלת סוסים, מזרקות משחק לילדים ועוד. די קרוב יש גם שייט בסירות פדלים בצורת פלמינגו.
בשאר הפארק מפוזרות 6 רכבות הרים, חלקן נכנסות לתוך המים, חלקן מסתובבות גם כלפי מטה ובאחת מהן הנסיעה בעמידה – בקיצור – לא כולן מתאימות לכולם. אצלנו העזו לעלות רק על 2 מתוכן.
בנוסף יש בפארק מתקנים נוספים כמו sky tower, אבובים גדולים שעושים מסלול במים, וסירה שעושה מסלול ויורדת ירידה חדה בסיום – שימו לב בשני המתקנים האחרונים מתרטבים.
בכל רחבי הפארק יש איזורי תצפית על החיות השונות (תוכלו לראות את הפירוט בסינון animals באפליקציה). בתצפית של הפינגווינים קר ברמת הקפוא!
גולת הכותרת של הפארק, לפחות לדעתי – הן דווקא ההופעות – תוכלו לראות את הפירוט בסינון Show & Presentations באפליקציה – ובלחיצה על כל אחת מההופעות תוכלו לראות את זמני ההופעה המתוכננים. לחלק מההופעות יש הופעה אחת ביום ולחלקן מספר הופעות.
ההופעה של לוויתני האורקה היתה מדהימה – כדאי להגיע לפחות חצי שעה-עשרים דקות לפני הזמן כדי לתפוס מקום טוב. יש מספר הופעות בכל יום – כדאי לתכנן את הלו"ז בהתאם.
המקומות הטובים ביותר הם לאו דווקא הראשונים, אלא דווקא השורות ה-5 והלאה בערך, כך שרואים את המופע מעל קו הבריכה.
אתם עלולים לחטוף השפרצות מים מהלוויתנים במהלך המופע – תלוי איפה ישבתם.
מופע הדולפינים היה מהמם גם הוא (גם שם עלולים לקבל שפריצים של מים). הוא פחות עמוס ממופע הלוויתנים, אך שימו לב שההופעה האחרונה היא בשעות הצהריים – אז תכננו את הלו"ז כדי לא לפספס.
כדאי לדעת: איזור ליוויתני האורקה מרוחק מאיזור הדולפינים כך שאין סיכוי להספיק את ההופעות אחת אחרי השניה.
יש מופעים נוספים של אריות ים, כלבי ים ועוד, שלצערנו לא הספקנו להגיע אליהם כי לא התכוננו כראוי – ולכן מגיעה ההמלצה החמה שלי:
*הורידו את האפליקציה מספר ימים מראש*
עברו על המפה, בדקו מה יש בכל איזור מבחינת מתקנים והופעות, תחליטו מראש איפה אתם מתחילים ואיפה מסיימים, כך שלא תצטרכו ללכת ולחזור לאותו איזור מספר פעמים, כי המרחבים גדולים, המתקנים ואיזורי התצוגה/ההופעות רחוקים אחד מהשני וההליכה הרבה עלולה להתיש אתכם.
בדקו אם יש מופעים מיוחדים בזמן שאתם בפארק.
כשאנחנו היינו היו 3 הופעות קיץ מיוחדות, השתתפנו באחת מהן שהיתה ממש יפה וברמה גבוהה (כמין מופע קרקס ולהטוטנים).
מה שמאוד נחמד במופעים זה שכולם מתבצעים באיזורים מקורים וממוזגים – כך שזה מפלט מצויין מהחום ששורר בחוץ, בפרט בשעות הצהריים החמות.
המופע האחרון והמהמם שאסור לפספס הוא מופע הזיקוקים בשעה 21:00 בדיוק.
כדי להגיע לאיצטדיון בו רואים את הזיקוקים בצורה הטובה ביותר אני ממליצה לכם להכניס בגוגל מפס את המילים Bayside Stadium – זה הרגיש לי יותר קל בניווט מאשר עם האפליקציה.
עוד כמה הארות:
1. כדי לנווט לאטרקציה/מופע/תצפית – תלחצו באפליקציה על המקום ואז על Directions – והאפליקציה תסמן לכם את המסלול מהאיזור שאתם נמצאים בו עד ליעד כולל את ההתקדמות שלכם, די דומה לגוגל מפס.
אם אתם לא מצליחים להבין את הניווט באפליקציה (קרה לנו פעמיים במהלך היום) – אפשר להכניס את שם המתקן בגוגל מפס והוא יוביל אתכם עד למקום.
2. ליד כל מתקן/תצפית/מופע – יש איזור לעגלות. מאוד נוח עבור הורים לילדים קטנים, משאירים את העגלה בכניסה ונכנסים.
3. זמן ההמתנה למתקנים כתוב מחוץ לכל מתקן והוא יחסית סביר. לא חיכינו מעל שעה לאף מתקן, לרוב הרבה פחות. לקראת סוף היום זמני ההמתנה מתקצרים וניתן לעשות את המתקנים אחד אחרי השני כמעט בלי להמתין.
בשורה התחתונה – פארק מאוד מעניין ומומלץ – לדעתי לא כדאי לוותר!
מקווה שהמידע יעזור לאנשים שלא יודעים מה יש בפארק ומגיעים אליו בפעם הראשונה – כמונו 😊

אהבת? אפשר לשתף!

Facebook
WhatsApp
לחזור למשהו ספציפי?
תערוכות עכשיו באורלנדו
error: Content is protected !!